Grad Opatija
Službene stranice

ODRŽAN KOLEGIJ GRADONAČELNIKA I ZAMJENIKA SA PROČELNICIMA

Datum: 23.1.2014.

Na kolegiju gradonačelnika i zamjenika sa pročelnicima gradske uprave, održanom danas, nazočni su se upoznali s informacijom o zakonskim novinama iz nadležnosti Grada Opatije,  kao i sa informacijom o ulasku Grada u sustav pdv-a. Slijedom toga, kako je Grad od 1.siječnja ušao u sustav pdv-a, tako će se zakupcima poslovnih prostora u vlasništvu Grada od ove godine fakturirati i obračunati pdv na iznos najma.   

Na kolegiju je prihvaćena i preporuka unutarnje revizije o knjigovodstvenoj evidenciji namjenskog trošenja proračunskih sredstava za neprofitne udruge, s početkom primjene za 2014.godinu.

Grad Opatija nalazi se na vrhu ljestvice hrvatskih gradova po transparentnosti i zakonitosti poslovanja te je donio niz mjera i upute za jačanje transparentnosti rada i fiskalne odgovornosti, pa je tako i ova preporuka usvojena i na tragu je ranije implementiranih mjera i uputa.

Svrha je postići jasniji, potpuniji i točniji uvid u trošenje proračunskih sredstava. Korisnici proračunskih sredstava, bilo da ih ostvaruju direktno ili preko posrednika, dužni su u okviru svojih poslovnih knjiga osigurati jasno vidljiv trag proračunskih sredstava, kao i stvarnu upotrebu tog novca.

Na kolegiju je također izvješćeno da Grad počinje s aktivnostima na izgradnji ceste kod zgrade Fakulteta u Iki, koja će voditi do lučice, što je dio  projekta proširenja prostora Fakulteta za  menadžment u turizmu i ugostiteljstvu.